قيمت و خريد آويشن | هايار طب
نوشته شده توسط : azizi

 قيمت و خريد عمده آويشن

قيمت و خريد آويشن از هايار طب، آويشن از دسته ادوجات محبوبي است که در طب سنتي ايران کاربرد درماني زيادي دارد.اين ادويه ي معروف به دليل استفاده ي کاربردي در زمينه هاي دارويي و غذايي در سراسر دنيا از محبوبيت زيادي برخوردار است.بهترين نوع آويشن آويشن شيرازي است که به دليل خواص ضد باکتريال و عفوني خود در درمان و پيشگيري از سرماخوردگي مصرف ميشود.

قیمت و خرید آویشن

آويشن

همچنين نوع آويشن کوهي و شيرازي را معمولا به صورت ادويه در غذا استفاده ميکنند. استفاده از آويشن شيرازي در مقايسه با انواع ديگر آويشن استفاده ي بيشتري دارد طوري که آويشن شيرازي در بازارهاي خارجي سهم بيشتري دارد.گياه آويشن گياه گلداري است که گل هاي سفيد رنگ آن در انتهاي ساقه رشد ميکند.آويشن از دسته گياهاني است که داراي گونه هاي بسيار مختلفي نزديک به 14 گونه دارد اين گياه بيشتر در مناطق کوهستاني رشد ميکند.

اويشن گياهي علفي است که داراي شاخه هايي است که معمولا تا ارتفاع سي سانتي متر رشد ميکند.برگ هاي گياه آويشن شيرازي به رنگ خاکستري است که بوي مخصوصي دارد. اين گياه در بعضي از نقاط ايران براي استفاده در توليد بعضي داروهاي طبي گياهي توليد و کشت ميشود خريد عمده آويشن شيراز به عنوان بزرگترين و بهترين منبع آويشن در ايران شناخته مي شود.

خريد عمده ي آويشن به دليل رشد بهترين نوع آويشن که آويشن شيرازي است معمولا در شهر شيراز انجام ميشود. شيراز به عنوان بزرگترين و بهترين منبع آويشن ايران سهم زيادي در تامين اين گياه دارويي دارد.فروش آويشن به صورت عمده معمولا به دو حالت آويشن خشک و اويشن تازه است که سهم عمده ي بازار آن شهرهاي جنوب ايران ميباشد.

براي خريد عمده آويشن بهترين و کم هزينه ترين روش استفاده از سايت هاي فعال در زمينه ي کشاورزي است .مجموعه ي هايار محموعه اي فعال در زمينه ي کشاورزي است که با در اختيار قرار دادن محصولات کشاورزي بدون واسطه و دلال گري خريد انواع محصولات گياهي را به صورت عمده وتکي در اختيار متقاضيان قرار داده است .براي خريد عمده آويشن ميتوانيد از قسمت فروشگاه محصولات سايت سفارش خود را ثبت کنيد و اين گياه کاربردي را با قيمت ارزان و مناسب دريافت کنيد.

قيمت آويشن

قيمت آويشن به دليل استفاده ي زياد در زمينه هاي دارويي آشپزي زيبايي و شکل جمع آوري نسبتا سخت آن معمولا بازه ي قيمتي متفاوتي دارد.موارد مختلفي در تعيين قيمت آويشن موثر است که در ادامه به آن ميپردازيم. آويشني که در يک سال جمع آوري و عرضه ميشود به دليل تازگي آن و مرغوبيت بالاي آن قيمت بالاتري دارد.

همچنين نوع فروش آويشن بسته به نحوه ي تحويل آن به شکل پودر يا گل از مواردي است که در تعيين قيمت آويشن موثر است.با مراجعه به بخش فروشگاهي سايت هايار و با استعلام قيمت آويشن ميتوانيد از قيمت عمده آويشن و قيمت خريد آويشن باخبر شويد

خريد آويشن

گياه آويشن از دسته گياهان غني است که داراي ويتامين A B C  است.گياه آويشن به دليل دارا بودن خواص ضد التهابي خود در درمان و کاهش دردها از جمله رماتيسم کاهش ميگرن تب بهبود صرع کاهش دوره عادت ماهانه موثر است. گياه آويشن به دليل برخورداري از خواص ضد عفوني در درمان و دفع انگل نيز کاربرد دارد.

آويشن به دليل داشتن محرک ها قوي در درمان کاهش ناتواني جنسي و افزايش ميل جنسي نيز موثر است .دمنوش آويشن و استفاده از آويشن به شکل دمنوش به دليل داشتن مقدار زيادي از آنتي بيوتيک هاي طبيعي در جهت کاهش و درمان بسياري از بيماري ها و اختلالات مانند درمان آکنه هضم نشدن غذا سياه سرفه درد دندان کاهش وزن سو هاضمه ذکام آرتروز برفک دندان مسمويت اختلالات کليوي و مغزي ورم کليه ناتواني جنسي سنگ کليه سياتيک موثر است.

خريد و قيمت عمده آويشن

براي درمان مشکلات ريوي مانند برونشيت ميتوان با ريختن چند قطره بر روي قند و مصرف آن به همراه چاي کمک موثري به درمان اين بيماري کرد.از جمله خواص مهم گياه آويشن کمک موثر به هضم غذاست.براي استفاده از اين خاصيت مهم آويشن و کمک به بهبود روند هضم غذا بايد اين گياه را در سه نوبت به اندازه ي يک قاشق غذا خوري استفاده کرد. آويشن با خواص بي نظير خود در درمان سرفه رفع بوي بد دهان درمان آکنه و کاهش اختلالات تشنجي نيز کاربرد دارد.

خواص آويشن

آويشن در تقويت و بهبود رشد و کاهش ريز مو نيز موثر است .براي تقويت ريشه ي مو اين گياه را به شکل رقيق جوشانده و به همراه عسل در وعده ي صبحانه استفاده ميکنند. از مصرف هاي پرکابرد آويشن استفاده از آن در توليد خمير دندان است. به دليل برخوردار بودن اين گياه از خواص ضد باکتري آن اين گياه را در توليد خمير دندان و مواد شوينده ي دندان به کار ميبرند. افزايش قيمت ارز از ديگر مواردي است که در تعيين قيمت آويشن بسيار موثر است.

خريد آويشن

خريد عمده آويشن و قيمت آن بر اساس ميزان خلوص قيمت آويشن به موارد مختلفي مانند مرغوبيت آويشن سال کيفيت نداشتن درصد خلوص و نداشتن ضايعات و موارد ديگر بستگي دارد.بالا رفتن قيمت ارز و نرخ تورم از عوامل موثري است که باعث افزايش هزينه ي توليد نيروي انساني هزينه هاي بسته بندي ميشود. اين عوامل از عواملي است که هر ساله سبب افزايش قيمت آويشن ميشود.

آويشن از دسته محصولاتي است که سهم زياد و قابل توجهي در ميزان صادرات محصولات به بازار هاي خارجي دارد.قيمت آويشن به دليل تعيين قيمت آن به صورت روزانه مطابق با قيمت ارز وابسته به افزايش قيمت دلار ميشود. افزايش قيمت ارز باعث افزايش قيمت آويشن صادراتي ميشود.

قيمت آويشن کيلويي

از مهم ترين عوامل تاثير گذار بر قيمت آويشن کيلويي نحوه ي خشک کردن آويشن است. آويشن از دسته گياهاني است که به صورت سنتي و صنعتي خشک ميشود. استفاده از دستگاه خشک کن براي خشک کردن آويشن باعث افزايش قيمت آويشن کيلويي در مقايسه با انواع ديگر آن است.ميزان عرضه و تقاضا از ساير عوامل موثري است که بر قيمت آويشن کيلويي موثر است .

در صورت افزايش تقاضاي آويشن و کاهش عرضه آن قيمت آن به صورت لحظه اي متغير خواهد بود.هم ترازي ميزان عرضه و تقاضاي آويشن باعث افزايش قيمت آويشن کيلويي است.براي اطلاع از قيمت آويشن کيلويي ميتوان با استعلام قيمت در فروشگاه هايار از قيمت آويشن کيلويي مطلع شويد.

ويتامين هاي موجود در آويشن

آويشن به عنوان يک گياه عطري، حاوي مقادير قابل توجهي از مواد مغذي مي‌باشد. اين گياه داراي مقادير بالايي از فيبر، کلسيم، آهن، منگنز و ويتامين‌هاي A، B6 و C است. همچنين، آويشن حاوي فنول‌هايي مانند تيمول، يوجنول و کارواکرول است که داراي خواص ضد التهابي، ضد باکتري و آنتي‌اکسيداني هستند.

  • آويشن يک گياه دارويي است که حاوي ويتامين‌هاي مختلفي است که براي سلامتي بدن مفيد هستند. اين ويتامين‌ها شامل ويتامين C، ويتامين A، ويتامين B6، و ويتامين K مي‌شوند.
  • ويتامين C: آويشن حاوي مقدار زيادي ويتامين C است که يک آنتي اکسيدان قوي است و براي حفظ سلامت پوست، افزايش سيستم ايمني بدن و جلوگيري از بيماري‌هاي قلبي عروقي مفيد است.
  • ويتامين A: آويشن حاوي ويتامين A است که براي حفظ سلامت چشم، پوست و سيستم ايمني بدن مفيد است.
  • ويتامين B6: آويشن حاوي ويتامين B6 است که در توليد هورمون‌هاي بدن، حفظ سلامت مغز و سيستم عصبي بدن، و کاهش علائم سندرم پيش از قاعدگي مفيد است.
  • ويتامين K: آويشن حاوي ويتامين K است که براي حفظ سلامت استخوان‌ها، کاهش خطر ابتلا به بيماري‌هاي قلبي عروقي و کمک به جذب کلسيم مفيد است.
  • آنتي اکسيدان موجود در آويشن

 

  • آويشن يک گياه طبي است که سرشاز از مواد معدني بسيار زياد است. آنتي اکسيدان هاي موجود در آويشن اين گياه طبي را تبديل به يک گياه سرشار از مواد معدني تبديل کرده است .. برخي از مواد موجود در آويشن عبارتند از :
  • فيبر: آويشن حاوي مقدار زيادي از فيبر محلول و غيرمحلول است که به رشد باکتري‌هاي مفيد در روده کمک مي‌کند و همچنين به کاهش خطر بيماري‌هاي مرتبط با روده مانند يبوست، ديابت و بيماري‌هاي قلبي-عروقي کمک مي‌کند.
  • کلسيم: آويشن حاوي مقدار زيادي از کلسيم است که باعث بهبود سلامت استخوان‌ها و دندان‌ها ميشود.
  • آهن: آويشن حاوي مقدار زيادي از آهن است که به تأمين نياز روزانه بدن به اين ماده معدني و کمک به جذب بهتر آهن از غذا کمک مي‌کند.
  • منگنز: آويشن حاوي مقدار زيادي از منگنز است که به فعاليت سيستم ايمني و آنزيم‌هاي بدن کمک مي‌کند.
  • ويتامين A: آويشن حاوي مقدار زيادي از ويتامين A است که در حفظ سلامت چشم و پوست موثر است
  • ويتامين B6: آويشن حاوي مقدار زيادي از ويتامين B6 است که در توليد سلول‌هاي قرمز خون و فعاليت سيستم اعصاب موثر است.
  • ويتامين C: آويشن حاوي مقدار زيادي از ويتامين C است که به سلامت پوست،حفظ طراوت و نشاط پوست کمک ميکند

خريد عمده آويشن

متقاضيان خريد آويشن کيلويي ميتوانند با استفاده از خدمات فروشگاه کشاورزي هايار به صورت مستقيم و بي واسطه با توليد کننده در ارتباط باشيد و از قيمت کيلويي آويشن در فروشگاه سايت هايار مطلع شويد. با استفاه از فروشگاه هايار ميتوانيد به صدها محصول و گياه دارويي دسترسي مستقيم داشته باشيد.

قيمت عمده ي آويشن براي هر کيلوگرم به صورت کلي 9 تا 14 دلار بسته به کيفيت و نوع آويشن است که شکل و نوع بسته بندي و تحويل آن باعث متغير بودن قيمت آن است. متقاضيان خريد آويشن کيلويي براي ثبت سفارش و دريافت اين محصول به صورت عمده ميتوانند با ثبت سفارش خود در فروشگاه سايت هايار سفارش خود را ثبت و دريافت کنند.

شماره تماس:09138105191

آدرس: اصفهان، چادگان، روستاي علي عرب، خيابان نور، کوچه شيخ مفيد، پلاک

چگونه از قيمت آويشن مطلع شويم؟

با مراجعه به صفحه ي محصول در سايت هايار طب از قيمت عمده و خريد آويشن با خبر شويد.

چگونه ميتوانيم خريد عمده آويشن دنايي را انجام دهيم؟

با ورود و ثبت نام در سايت هايار طب و خريد عمده آويشن دنايي اين محصول را با قيمت مناسب از سراسر ايران سفارش دهيد.

خواص آويشن چيست؟

آويشن با دارا بودن ويتامين هايي مانند A B C در درمان بيماري ها و اختلالات معده، کليه ،سرطان، التهابات معده و دستگاه گوارش ، بيماري پوست ، طاسي و ريزش مو کاربرد دارد.





:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: